piątek, 17 października 2014

Z szafy do szafy

Zauważyłyście, że nasze szafy pękają od ubrań, które rzadko nosimy, ale często żal jest nam je wyrzucić. Nowy zwyczaj powstaje ostatnio zwany popularnie wymianą z ang swapping parties  odbywający się najczęściej na różnego rodzaju imprezach i spotkaniach, podczas który chmożna oddać zbędne rzeczy i wzbogacić się o kilka innych. Ideą" swap party, która przywędrowała do nas z Zachodu jest wymiana bezgotówkowa. Jednak coraz większą popularnością cieszy się wymiana towarowa z możliwością dopłaty czyli sprzedażą markowych ciuchów, biżuterii czy też rękodzieła.

Imprezy takie mają swoje nazwy:
"Zamieniada" - Bydgoszcz.
"Swap mnie" - Warszawa.
"Ciuchowisko" - Warszawa, Kraków.
"Wymianki" - Poznań.

- Zauważyłam, że mam dużo niepotrzebnych ubrań i dodatków, które szkoda wyrzucać, bo mogą komus się przydać - mówi Dorota Naborowska organizatorka Swap mnie - Pomyślałam, że wiele innych osób ma  podobny problem, więc postanowiłam zorganizować taki event.

Po niedługim czasie okazało się, że takie swapy zdobywają coraz większą popularność. Gdzie szukać informacji o takich spotkaniach?
Warto śledzić Facebook lub słuchać odpowiednich audycji. Można również takie informacje znaleźć na niektórych serwisach modowych typu Stylio, Stylistka, Polki i na wiele innych gdzie spotkać można nasze szafiranki. Warto poszperać po takich serwisach bowiem są to miejsca, gdzie można dodawać zdjęcia swoich stylizacji, ubrań i dodatków, przeglądać stylizacje innych użytkowniczek, dzielić się swoimi opiniami, a także otrzymywać cenne rady dotyczące stylu i ubioru.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz